do początku   |   mapa serwisu   |   kontakt
O nas » Aktualności
OTWARTA SZKOŁA 2018

Podczas dwóch pierwszych tygodni wakacji braliśmy udział w zajęciach zorganizowanych w ramach „Otwartej szkoły”. Atrakcji było co niemiara. Na pierwszym spotkaniu dowiedzieliśmy się, jak bezpiecznie spędzać czas wolny i zapoznaliśmy się z uczestnikami półkolonii, którzy na co dzień uczęszczają do innych szkół z terenu naszej gminy i nie tylko.

Koniec roku szkolnego 2017/2018

Chodzę do szkoły, różne stopnie zbieram.

Szóski i piątki, i jedynki nieraz...

Rajd rowerowy 2018

19 czerwca uczniowie starszych klas wybrali się na rajd rowerowy. Pogoda sprzyjała, humory również dopisywały. Po drodze podziwialiśmy piękne widoki z tarasu widokowego w Górze, zabytkowy rynek w Tykocinie i Edukacyjne Muzeum Oręża Polskiego.

Podlaski Festiwal Nauki 2018

7 i 8 czerwca uczestniczyliśmy w warsztatach na Politechnice Białostockiej i UwB w ramach Podlaskiego Festiwalu Nauki. Najpierw były eksperymenty: chemia z prądem, tajemnicze zjawiska i odlotowe reakcje…

Wycieczka do Poczopka

We wtorek, 12 czerwca dzieci z klas I-VI wybrały się na wycieczkę szkolną do Silvarium w Poczopku, parku leśnego znajdującego się na terenie Nadleśnictwa Krynki.

Festiwal Teatrów Szkolnych 2018

Z dumą informujemy, że naszym aktorom udało się stanąć na podium - spektakl „Dziób w dziób” zdobył III miejsce na IV Miejskim Festiwalu Teatrów Szkolnych „Mała scena” w Szkole Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku, który odbył się  24 maja.

GMINNY KONKURS RECYTATORSKI 2018

XVI GMINNY KONKURS RECYTATORSKI „Z poezją przez świat” już za nami. W tym roku wzięło w nim udział 26 najlepszych recytatorów z pięciu szkół leżących na terenie naszej gminy. Nie mogło też zabraknąć gościa specjalnego, którym w tym roku była poetka Jolanta Herman.

Wrocław 2018

W dniach od 9 do 11 maja starsi uczniowie naszej szkoły, razem z uczniami ze Szkoły Podstawowej w Obrubnikach, udali się na trzydniową wycieczkę do Wrocławia. Tak daleko jeszcze nie byliśmy! Na szczęście humory dopisywały, dzięki czemu podróż autokarem szybko minęła.

Projekt "Badam, koduję, eksperymentuję"

Projekt „BADAM - KODUJĘ – EKSPERYMENTUJĘ” o nr RPPD.03.01.02-20-0280/16 realizowany jest przez Gminę Dobrzyniewo Duże, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 3.1 Kształcenie i edukacja Poddziałanie 3.1.2.

Dzień Św. Patryka 2018

W ramach szerzenia wiedzy o krajach anglojęzycznych, w środę 28 marca odbył się w naszej szkole Dzień Świętego Patryka. St Patrick's Day jest  najhuczniej obchodzony w Irlandii i Stanach Zjednoczonych 17 marca.

1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   następny  >>